Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Αστείες στιγμές Ολυμπιονικών από...ελληνική ματιά!

Ο φωτογραφικός φακός απαθανατίζει τους αθλητές σε πολύ αστείες στιγμές που μπορούν να προκαλέσουν άφθονο γέλιο. Η εφημερίδα Liberation δημοσιεύει αρκετά τέτοια "instantanés"... Ας τα δούμε με την ελληνική ματιά!
"Δεν παίζω! Δεν είναι δίκαιο να μας τρώνε οι Έλληνες τα λεφταααααα..."
Μμμμμ, σιγά τα λάχανα...

Ε κορίτσια, περιμένετε και μένα! Δε με έχετε φίλη πια;

Πες μου τι δεν καταλαβαίνεις, τι δεν καταλαβαίνεις;

Ωχ, η μπάλα!

Πίσω και σας έφαγα... Είμαι ο γίγας της Κυψέλης!

Ε εσείς οι από πάνω,κλείστε κανένα φως να κοιμηθούμε!

Η μέση Ελληνίδα νοικοκυρά, σηκώνει τα βάρη...

Ένας για όλους και όλοι για έναν!

Με είπες κοντή; Εμένα; Θα πεθάνεις!
Δε σου είπα να μη  μου πατάς τον κάλο στο συρτάκι; Ε;
Παραλίγο να πέσω...
Θα σου δώσω μια να σπάσεις, α ρε κόσμε γυάλινεεεε...

Κάτσε να σηκωθώ και τότε θα σου πω εγώ!

Κουίζ: Ποιον μαρκάρει η ξανθιά;

Είμαι ένας φτωχός και μόνος κωπηλάτης...

Γιατί τόσες μούντζες βρε παιδιά; Ούτε η ελληνική Βουλή να ήμουνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου