Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Αφιέρωμα στους Παραολυμπιακούς αγώνες: 'Αννα Τζήκα, η τοξοβόλος που θα παλέψει για την Ελλάδα.

Στην καλή της ημέρα, όπως λέει και ο προπονητής της, είναι ικανή να κερδίσει ακόμη και την... Παρκ (τρεις φορές «χρυσή» Ολυμπιονίκης σε Αθήνα και Πεκίνο). Δημόσιος υπάλληλος στο επάγγελμα (στη ΔΕΗ) και με ιδιαίτερη αγάπη στην αγιογραφία, η 50χρονη Άννα Τζήκα λαμβάνει μέρος για τρίτη συνεχή φορά στο άθλημα της τοξοβολίας σε Παραολυμπιακούς Αγώνες, έχοντας ως καλύτερη θέση την 7η από τη διοργάνωση της Αθήνας το 2004. Μάλιστα, είναι αυτή που ανοίγει τον... χορό της ελληνικής εκπροσώπησης στους αγώνες της βρετανικής πρωτεύουσας, την Πέμπτη 30 Αυγούστου.

«Το ζητούμενο την ημέρα του αγώνα είναι να πιστέψω στην Άννα. Ο προπονητής μου λέει ότι έχω ταλέντο και, με τη βοήθεια του Χριστού, που είναι η κινητήριος μου δύναμη, ελπίζω ότι θα σταθώ στο ύψος των περιστάσεων. Δίνω τα πάντα στον αγώνα. Αγωνίζομαι με όλη μου την ψυχή, γιατί εκείνη τη στιγμή ξέρω ότι πρέπει να παλέψω για την Ελλάδα. Εκπροσωπώ την Ελλάδα και πρέπει να πάω καλά», είπε η Άννα Τζήκα η οποία στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Κορέας ήταν δεύτερη, σημειώνοντας τέσσερις νίκες επί ισχυρών αντιπάλων, μεταξύ των οποίων και την εκπρόσωπο της διοργανώτριας χώρας.

«Θα ήμουν ιδιαίτερα υπερήφανη εάν έφερνα στη χώρα μου ένα μετάλλιο, όποιο κι αν είναι αυτό. Θα έπρεπε να με δείτε μόλις πήρα το ασημένιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Έκανα σαν μικρό παιδί. Το ίδιο συναίσθημα θα ήθελα να το γνωρίσω και σε επίπεδο Παραολυμπιακών Αγώνων. Θέλω ένα καλό ξεκίνημα στον αγώνα κατάταξης, γιατί, όσο καλύτερα τα πάω εκεί, τόσο καλύτερα θα εξελιχθούν τα πράγματα στη συνέχεια για μένα» είπε, ενώ σχετικά με τη συνέχεια αποκάλυψε ότι δεν έχει σκοπό να τα παρατήσει: «Η Άννα δεν σταματάει στο Λονδίνο. Εφόσον μου το επιτρέπουν οι συνθήκες, θα συνεχίσω. Προέχει όμως το τώρα. Επί βρετανικού εδάφους θα αγωνιστώ με όλη τη δύναμη της ψυχής μου, σαν γνήσια Ελληνίδα, για να πάω καλά, ώστε παράλληλα να δώσω κουράγιο και στα υπόλοιπα παιδιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου