H Βρετανίδα εκπαιδευτικός Genevieve Smith-Nunes δεν έχει σπουδάσει πληροφορική σε κάποιο από τα Πανεπιστήμια , αλλά είναι αυτοδίδακτη και ξεκίνησε από το μηδέν. Στη σειρά των άρθρων που απαντούν στην ερώτηση "γιατί έγινα δάσκαλος", η Nunes δηλώνει ότι κρατά "ζωντανές" τις γνώσεις της για την πληροφορική με τη βοήθεια των μαθητών της.
H Νunes ξεκίνησε ως αυτοδίδακτη και εδώ και επτά χρόνια εργάζεται ως εκπαιδευτικός πληροφορικής στο πανεπιστήμιο του Σάσεξ με αρκετή ευελιξία αφού ο καθένας μπορεί να γραφτεί όποτε θέλει στο τμήμα της. Οι μαθητές εκεί μαθαίνουν τεχνικές κωδικοποίησης και η Nunes είναι πολλές βοηθός τους για την ολοκλήρωση των έργων τους.
Αν και δεν έχει πτυχίο πληροφορικής, θεωρεί σημνατική τη δια βίου μάθηση και ότι αυτή η προσέγγιση την έχει βοηθήσει να γίνει καλύτερη εκπαιδευτικός.
"Όταν ήμουν στο σχολείο προτιμούσα πάντα τους καθηγητές που είχαν κάνει κάτι πριν από τη διδασκαλία ή ήταν σε θέση να μοιραστούν μαζί μας τις εμπειρίες τους εκτός της διδασκαλίας, έτσι υποθέτω ότι έχω γίνει αυτό το είδος του δασκάλου", δηλώνει η εκπαιδευτικός και συνεχίζει λέγοντας: "Απολαμβάνω τη διδασκαλία, μου αρέσει ο εφηβικός χαρακτήρας που λέει ότι τίποτα δεν είναι αδύνατο. Οι μαθητές μου δεν είναι κατάκοποι και αυτό μπορεί να είναι πηγή έμπνευσης".
"Όταν ήμουν στο σχολείο προτιμούσα πάντα τους καθηγητές που είχαν κάνει κάτι πριν από τη διδασκαλία ή ήταν σε θέση να μοιραστούν μαζί μας τις εμπειρίες τους εκτός της διδασκαλίας, έτσι υποθέτω ότι έχω γίνει αυτό το είδος του δασκάλου", δηλώνει η εκπαιδευτικός και συνεχίζει λέγοντας: "Απολαμβάνω τη διδασκαλία, μου αρέσει ο εφηβικός χαρακτήρας που λέει ότι τίποτα δεν είναι αδύνατο. Οι μαθητές μου δεν είναι κατάκοποι και αυτό μπορεί να είναι πηγή έμπνευσης".
Μία από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εκπαιδευτικός είναι η έλλειψη της αυτοπεποίθησης από τους μαθητές επί της εργασίας τους. Συχνά λένε: "Μπορείς να με βοηθήσεις Δεσποινίς;" - Αλλά αυτό συχνά σημαίνει: "Μπορείς να το κάνεις για μένα;" "Προσπαθώ να τους πω να χρησιμοποιούν το μαυλό τους. Έτσι,
μετά τη χρήση του εγκεφάλου, αν αποτύχετε, θα προσπαθήσουμε να βρούμε
τη λύση αναζητώντας το ερώτημά σας σε ένα βιβλίο ή το διαδίκτυο, αν αυτό
δεν λειτουργήσει δοκιμάζουμε από έναν φίλο και ως τελευταία λύση
μπορείτε να ζητήσετε τη λύση από το δάσκαλο", ισχυρίζεται η Nunes.
Πηγή: Guardian
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου